2010. március 31., szerda

alvás-tréning...

tudom most majd kapom a kommenteket hogy miért nem jó ha cicin alszik el ,miért nem jó hogy a nagyágyban akszik el, miért kell egyedül elaludni egy kisbabának...tudom tudom, de kipróbáljuk! ok?

következetesek vagyunk, tudjuk hogy azt fogja csinálni amire mi tanítjuk szoktatjuk, én 1 éves kora után szeretném abbahagyni a szopit, mert...addig terveztem és nem hiszem hogy hatalmas lelki gondot okozok neki (én 2 hónapig szoptam és nem vagyok retardált, depis vagy lelki beteg sem) meg a tesóprojektnek semmi képp nem akarok szopisan neki kezdeni.

szóval úgy döntöttünk kipróbáljuk a mumust alias Aludj jól gyermekem módszert...

tegnap volt az első nap, apa itthon volt így kibírtam valahogy de az órát lestem mikor mehetek, de tuti hogy hiszti volt, mert amint nyílt az ajtó sírás megszűnt, amig beszéltem és visszafeketttem csönd volt...de amint hátat fordítottam újra bömbölt...1-3-3-3-5-5 percig hagytuk, gondoltuk első este jó lesz így, 20:45 kor jöttem ki, 21:10 kor már csönd volt...majd 21:20kor bementem megnézni mi a szitu, a kiságy sarkában feküdt összegömbölydve, de aludt...

kicsit lelkiismeretfurdalásom volt de ma nagyon sok jó tapaszataltot elolvastam (a rosszakat nem, mert akkor kizökkenek) és nagyon sokaknak sikerült! nekünk is fog!

ma nehezebb lesz, mert egyedül leszek de elterveztem...
TERV:
8kor ha már nyűgös akkor kap cicit (vacsi gyanánt), majd fürdés (ott megint cicizik, mert amint meglátja a csajokat már cuppan)szóval vacsi NR2.
majd pelus öltözés...
ekkor le fogok vele ülni a mi ágyunkra és simogatom szeretgetem babusgatom, ergo megnyugtatom, majd berakom a kiságyba, elmondom a kis mondókaát:
"Kicsim, most alszunk, este van lement a napocska, anya és apa is alszik, itt a cumi a rongyi a macika, most lefekszünk -így ni- anya betakar és alszol...reggel találkozunk!Jó éjt"
leoltok minden lámpát és kijövök...
majd 3 perc
majd 5
majd 5
majd 7
majd 7 perc, de reményeim szerint az 5 percesknél már aludni fog...

naszóval ezek a tervek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése